BURGERS N MORE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 575 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Burgers N More. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 15:11 Lieve bezorger & het eten is altijd lekker
11 jun 2026 om 21:14 Ik heb bijna 2 uur gewacht op mijn bestelling. Eten had geen smaak. vond het totaal niet lekker.
26 mei 2026 om 19:40 Zompig. Te kleine burger op te Groot broodje
13 mei 2026 om 22:52 ik had de giant burger besteld wat een smaak sensatie lang geleden dat ik zo'n lekker burger gegeten heb
7 apr 2026 om 0:28 was weer lekker :)
28 mrt 2026 om 10:55 Jedzenie smaczne, lecz kierowca bardzo niemiły, krzyczał że dostawa była za daleko… skoro restauracja przyjmuje takie zamówienia - 15-20 km od miejsca restauracji - kierowca nie powinien mieć żadnego problemu z jego dostarczeniem…
28 mrt 2026 om 6:50 De kip bucket is echt een aanrader, heerlijk! Mijn favoriet is de death wish burger, zet je melk maar vast klaar! Vriendelijke bezorger, goed verpakt. Kortom helemaal top. We waren alleen niet de enigen die vrijdagavond bestelden, dus het duurde even
19 feb 2026 om 20:43 Helaas was het koud
2 jan 2026 om 20:59 Zoals altijd perfect
29 dec 2025 om 10:50 Beter dan kfc ;)